Конкурс соціальних ініціатив

Відповідальна
країна 2.0

Конкурс соціальних ініціатив «Відповідальна країна 2.0»

Топове видання про маркетинг, комунікації та креатив MMR.ua за підтримки Delo.ua продовжує спецпроєкт «Відповідальна країна», запущений у січні 2023 року, мета якого — розказати про найкращі КСВ-ініціативи, підсвітити залученість бізнесу в підтримку ЗСУ, ветеранів, постраждалих від війни, а також розказати про впровадження інклюзивних рішень, освітніх, культурних проєктів і не тільки.

Щиро вдячні всім, хто докладає своїх зусиль для реалізації добрих справ!

Правила обрання номінантів

Запрошуємо нашу читацьку спільноту оцінити кейси.

Голосувати за номінантів у кожній номінації можна 1 раз на добу. Голосування триватиме до 5 квітня 23:59, а переможці стануть відомі згодом на сторінках MMR.ua та Delo.ua.

Також наголошуємо на тому, що після закриття голосування відбудеться модерація голосів — оргкомітет перевірить усі проєкти на накрутку. Зазначаємо, що в разі виявлення підозрілої активності фінальна кількість голосів за певні кейси може відрізнятися від цифри, що буде зафіксована станом на кінець читацького голосування.

Нагадуємо, що переможців буде визначено за сумою балів онлайн-голосування та оцінок експертного журі.

Кожен ваш голос важливий!

Результат голосування: Проєкт задля наближення перемоги

  • PR-агенція PRoector: Dnipro Social Business Day

    PR-агенція PRoector & БФ «Корабель допомоги» вперше в історії Дніпра зібрали в одному місці 50 найпотужніших соціальних ініціатив від бізнесу міста та регіону, аби відзначити їхній внесок у Перемогу та зробити дуже важливий для країни приклад бізнесів публічним. 1 000 000 000+ грн — реальні кейси підприємців з Дніпра за час повномасштабної війни.

    Голосування завершено

  • Ciklum: From Patriots to Patriots

    Внутрішня платформа для благодійних внесків “From Patriots to Patriots”, в межах якої Сіклумери зібрали >18 млн грн на підтримку армії від початку повномасштабного вторгнення. Платформа дає змогу колегам щомісячно донатити на допомогу захисникам і захисницям або ж оформити «благодійну підписку». Усі кошти спрямовуються на проєкти «Повернись живим».

    Голосування завершено

  • Брокард-Україна: Сила Краси для Перемоги

    Два роки повномасштабної війни BROCARD регулярно підтримує ЗСУ — загальна сума вже становить 200 млн грн. 5 млн спрямував у фонд «Повернися живим». На 4 млн грн передав продукції військовим (12 тис. одиниць товару: шампуні, засоби для гоління тощо). У мережі йде акція — весь прибуток від продажу аромату Soul of Ukraine йде дітям, що постраждали від війни (у фонд «Я буду твоїм тилом»).

    Голосування завершено

  • FAVBET: Патронаж роти ударних БпЛА «ФАВОРИТ»

    FAVBET патронує роту ударних БпЛА «ФАВОРИТ» під командуванням Дениса Перча. Сьогодні рота «ФАВОРИТ» за допомогою дронів проводить розвідувальні та ударні місії. Компанія FAVBET забезпечує підрозділ усім необхідним для успішного виконання бойових завдань.

    Голосування завершено

  • EVA: На захисті краси України

    «На захисті краси України» — проєкт лінії магазинів EVA та благодійного фонду Dignitas з підготовки 100 аеророзвідниць для ЗСУ. За 2 місяці проєкт зібрав 8 698 223 грн, які пішли на спеціальне навчання жінок-військових. Сертифікати про успішне проходження навчання та комплекти обладнання й амуцінії отримали 49 жінок.

    Голосування завершено

  • VARUS: Мчимо до перемоги разом

    Благодійний проєкт мережі на підтримку ЗСУ, у рамках якого весь прибуток від продажу спеціальних товарів та іграшкових автівок спрямовують на підтримку проєкту ГеройCar. Ініціатива забезпечує військових потужними позашляховиками, необхідними для виконання бойових завдань та евакуації поранених. Долучитись до збору коштів на автівки може кожен охочий.

    Голосування завершено

  • Київстар: Нам тут жити

    Нам тут жити — спільна ініціатива Київстар та БФ «Повернись Живим» задля розмінування України. Завдяки комплексній фандрайзинговій кампанії акумульовано 180 млн грн на закупівлю саперного обладнання та транспорту для 146 інженерно-саперних груп ЗСУ. Сучасне спорядження має убезпечити життя захисників і прискорити звільнення території України та її акваторій від небезпечного для людей спадку війни.

    Голосування завершено

  • SOVA: Дім, який завжди з тобою

    У грудні 2023 року ювелірний дім SOVA вдруге долучився до збору «Нам тут жити» від Київстар та «Повернись живим», щоб допомогти підсилити збір та ще раз наголосити на важливості розмінування. Бренд створив лімітовані підвіски, натхненні мотивами української хати, 100% від прибутку з яких направлені на розмінування. Проєкт отримав більш ніж 12,5 млн охоплення.

    Голосування завершено

  • Київський БКК: Дрони Перемоги

    Разом із головним шефом країни Ектором Хіменес-Браво компанія Київський БКК організували збір 1 млн гривень на дрони Перемоги. Весь прибуток з продажу торту «Київський Дарунок від Шефа» йшов на покупку дронів для ЗСУ. 57 квадрокоптерів — уявіть собі цю кількість. Дрони — це очі ЗСУ! Компанія вдячна за усвідомленість, людяність, підтримку, силу й небайдужість.

    Голосування завершено

  • Uklon: Рій помсти

    Благодійні збори на FPV-дрони для найскладніших напрямків фронту. Рій помсти: Uklon, фонд Сергія Притули та Військова школа «Боривітер». Результат — 2 200 FPV-дронів та навчання 420 операторів. Рій помсти 2.0: Uklon, фонд Сергія Притули та !FEST. Результат — 100 млн гривень на 5000 FPV-дронів.

    Голосування завершено

  • ОККО: ОКО ЗА ОКО

    ОККО і «Повернись живим» проводять вже 3-ю хвилю ОКО за ОКО з метою підсилення ЗСУ розвідтехнікою та зброєю. У рамках 1-ї закуплено 25 розвідкомлексів ШАРК, другої — зброї на 400 млн грн для бригад ТрО. Наразі мета — зібрати 500 млн грн на 10 Пульстронів — комплексів розвідки та знищення для ДШВ. З кожного проданого літра пального Pulls ОККО перераховує 1 грн на зброю.

    Голосування завершено

  • Кредобанк: Допомога Центру протимінної діяльності Міністерства оборони України

    Кредобанк надав допомогу для добудови й облаштування навчальної бази Центру протимінної діяльності Міністерства оборони України. У 2022-2023 роках на ці потреби було надано 9,8 млн грн. Допомога дозволила забезпечити професійну підготовку понад 3000 саперів — фахівців з розмінування щороку.

    Голосування завершено

  • Kernel: Підтримка обороноздатності України

    З перших днів повномасштабної війни Kernel забезпечує захисників найнеобхіднішим. За два роки сума підтримки перевищила 2 млрд грн. При цьому компанія сама закуповує необхідне та передає безпосередньо військовим. Таким чином вдається системно, а головне — вчасно допомагати бійцям чотирьох бригад ЗСУ, а також мотивувати цим проєктом співробітників.

    Голосування завершено

  • Фокстрот: Корпоративний штаб «Допомога нашим»

    24 лютого 2022 року у Фокстрот створили корпоративний штаб «Допомога нашим», який діятиме до Перемоги України. 50 співробітників компанії вже видали техніки для Сил оборони на майже 30 млн грн. Кожен третій у штабі має Подяку генерала Валерія Залужного, а сам проєкт отримав номінацію «Воїни світла» від української мережі ГД ООН-2023.

    Голосування завершено

  • ДІЛА: Допомагаємо найсильнішим

    Програма «Допомагаємо найсильнішим», направлена на підтримку центральних військових госпіталів у Києві, Дніпрі, Одесі, Львові та Харкові. У рамках програми ДІЛА безкоштовно проводить дослідження для військових. За останні 2 роки ДІЛА надала допомоги на понад 14 млн гривень, що дозволило провести більш ніж 30 800 лабораторних досліджень для військових.

    Голосування завершено

  • TERWIN: ГЕРОЙCAR

    «ГЕРОЙCAR» — єдина національна платформа по забезпеченню ЗСУ колісним транспортом. За погодженням з командуванням ЗСУ, «ГЕРОЙCAR» займається придбанням, адаптацією та постобслуговуванням позашляхових автомобілів, що використовуються на фронті для рейдів мобільних груп, розвідки, доставки вантажів та евакуації поранених. Для фронту закуплено вже 500 потужних автівок Ford і SsangYong.

    Голосування завершено

  • ОККО: Зігріваємо захисників

    З березня 2022 року мережа ОККО в рамках проєкту «Зігріваємо захисників» безкоштовно пригощає військових на прифронтових АЗК кавою, чаєм та хотдогами. Наразі ініціатива розгорнута на 56 АЗК у різних областях України. За 2 роки для захисників і захисниць мережа приготувала 4,6 млн чашок кави та чаю і 2,7 млн хотдогів. Ініціатива триває.

    Голосування завершено

  • WhiteBIT: Розвиток культури криптопожертв

    WhiteBIT за два роки повномасштабної війни передав на допомогу українській армії та цивільним понад 415 млн грн власних коштів. Крім цього, компанія сприяє розвитку культури криптодонатингу в Україні. У 2023 р. на благодійність було зібрано понад 500 000 USDT для десятків благодійних фондів, організацій та ініціатив: United24, Фонду Сергія Притули, Таблеточки та ін.

    Голосування завершено

  • Meest China: Пліч-о-пліч заради перемоги

    Meest China допомагає армії технікою, автівками (у тому числі броньованими), генераторами, дронами, РЕБами та усім, що просять воїни. За сприяння та співпрацю в наданні допомоги Українській армії та активну громадянську позицію в боротьбі за незалежність України в 2023 році компанія отримала подяку від ГУР Міноборони України.

    Голосування завершено

  • Астарта-Київ: Common Help Ukraine

    Common Help Ukraine — гуманітарний проєкт, створений благодійним фондом «Повір у себе» та агропромхолдингом «Астарта-Київ». Фінансова оцінка благодійних внесків та гуманітарної допомоги становить 1,106 млрд грн. Вже передано 29 700 т гуманітарної допомоги, яку отримали 831+ тис. евакуйованих та мешканців з гарячих точок та 500+ соціальних та медзакладів України.

    Голосування завершено

  • KLO: «Пальне люті» — FPV-дрони для ССО

    Спрямувати свою лють прямо на ворога — бажання більшості українців з лютого 2022-го року. «Пальне люті» надає таку можливість — 1 гривня з кожного літра пального Ventus перераховується на придбання FPV-дронів «Верба» для ССО. Також зробити донат можна на сайті та в застосунку KLO. Проєкт стартував у вересні 2023 року, станом на 15.03 зібрано вже 9 154 264 грн.

    Голосування завершено

  • Укрпошта: Велика сила маленьких марок

    Марки та листівки воєнного часу стали не лише хронікою шляху до Перемоги, а й креативною зброєю. Завдяки поштовим знакам із благодійною складовою та соціальним ініціативам зібрано понад 85 млн грн, які, зокрема, спрямовано на забезпечення ЗСУ дронами, транспортом, обладнанням. У планах — придбання морського дрону для ГУР та машини для розмінування.

    Голосування завершено

Всього, хто проголосував: 21 189

Loading ... Loading ...

Результат голосування: Підтримання освіти, культури та спорту

  • ПриватБанк: Газета «Фінансова Мудрість»

    ПриватБанк рухається в реалізації своєї Стратегії безбар’єрності та у співпраці з НБУ та БО БФ «Життєлюб» створив соціальну газету «Фінансова мудрість», щоб підвищити фінансову грамотність серед людей старшого віку. Це надійне джерело корисних порад, інформації про права та банківські послуги, що сприяє мудрому керуванню фінансами. Беремо та навчаємо!

    Голосування завершено

  • GoITeens: Навчимо Дітей Героїв

    «Навчимо Дітей Героїв!» — проєкт ІТ-академії GoITeens, «Благодійного Фонду Діти Героїв» та біржі благодійності Dobro.ua. Мета — акумулювати 35 млн грн, аби забезпечити ІТ-освітою 3000 дітей, що втратили батьків через російську війну. Уже зібрано понад 6 млн грн. Військові захищають наше сьогодні ціною свого життя — ми маємо потурбуватися про майбутнє їхніх дітей.

    Голосування завершено

  • Бізнес-школа МІМ: Reinforce.UA

    Бізнес-школа МІМ започаткувала Міжнародний освітній онлайн-проєкт ReinforceUA 2022 року у відповідь на повномасштабне вторгнення, щоб підтримати та наснажити інтелектуально українську бізнес-спільноту. Серед наших спікерів: Ювал Ной Харарі, Гай Стендінг, Філіп Котлер, Джилліан Тетт, Емі Едмондсон та топ-мислителі глобального рейтингу Thinkers50.

    Голосування завершено

  • Контінентал Фармерз Груп: Розумний город. Мікрозелень

    «Розумний город. Мікрозелень» — це бізнес-конструктор для школярів! У рамках проєкту діти вирощують та реалізовують мікрозелень, а частину прибутку спрямовують на підтримку ЗСУ. Мета проєкту — навчити школярів самостійно заробляти гроші, ознайомити їх з азами ведення бізнесу, дати практичні навички вирощування мікрозелені на гідропоніці, а також заохотити до соціально відповідального підприємництва.

    Голосування завершено

  • Fondy: Гра в довгу

    «Гра в довгу» — проєкт, що надає підприємцям можливість отримати професійну бізнес-освіту у зручному мобільному форматі. Ініціативу придумали та запустили Fondy у 2020 році. До проєкту долучилася низка партнерів, серед яких Київська школа економіки, Бізнес-школа Українського католицького університету, Фундація Промприлад, Міністерство цифрової трансформації України, Дія.Бізнес та інші.

    Голосування завершено

  • CLUST: CLUST SPACE

    CLUST SPACE — перше смартукриття для студентів України, сучасне безпекове рішення для безперервного освітнього процесу під час війни та слугуватиме креативним простором для лекцій, івентів, презентацій, конференцій. Перше смартукриття CLUST SPACE побудоване при КПІ ім. І. Сікорського. Його площа — 600 м². Проєкт реалізується компанією CLUST за підтримки Міністерства освіти та науки України та Київської Міської Державної Адміністрації.

    Голосування завершено

  • Ardis Group: Школа майбутніх лідерів

    Школа майбутніх лідерів — дводенний освітній проєкт від Ardis Group, мета якого познайомити студентів з компанією завдяки живій комунікації з топменеджерами та експрес зануренню у реальні бізнес-процеси, після чого залучити найамбітніших на стажування в різні департаменти та стати опорою й підтримкою на початку професійного шляху молодих спеціалістів.

    Голосування завершено

  • brabrabra: Перший бра. Освітній модуль «Легка промисловість»

    brabrabra разом із ГО STEM is FEM реалізували освітній модуль та серію road show «Здоров’я. Комфорт. Турбота. Як не нашкодити здоров’ю при підборі білизни». Події відбулись у 10 ВНЗ західних та центральних міст України. Основна частина лекцій присвячувалась білизняному гардеробу жінки: яким він має бути, щоб не шкодити здоров’ю, як часто потрібно його оновлювати.

    Голосування завершено

  • Артеріум: фАРмуємо майбутнє

    Програма всебічного розвитку молоді й популяризації фармацевтичної науки. Важливі та потрібні країні галузі стають менш привабливими, а наша місія, здоровʼя людини, неможлива без кваліфікованих фахівців. Тому ми їхнє навчання робимо якіснішим. Даємо перший досвід роботи студентам, проводимо школу хіміка-хроматографіста, гостьові лекції та профорієнтаційні заходи.

    Голосування завершено

  • AMIC ENERGY: Тиждень австрійського кіно

    Мистецтво на підтримку ЗСУ! Тиждень австрійського кіно став яскравим прикладом культурного обміну та підтримки мистецтва. З 30 березня по 4 квітня 2023 року відвідувачі могли переглянути найактуальніші австрійські стрічки. Кошти з придбаних квиточків були подвоєні головним партнером фестивалю AMIC Energy та задоначені на підтримку ЗСУ на спецрахунок НБУ.

    Голосування завершено

  • БФ «МХП-Громаді»: Підтримуємо локальні музеї — зберігаємо культурну спадщину

    БФ «МХП-Громаді» хоче не просто зберегти музеї, але розказати українцям про цінність кожного з них. Повернути відвідувачів у музеї, поки ще ті існують фізично. Фонд не тільки фінансово підтримав заклади, а й надав консультаційну, освітню підтримку, щоб музеї могли залучати гранти, а також — комунікаційну, щоб вони стали видимими на туристичних картах України.

    Голосування завершено

  • Nestlé: Абетка Харчування

    «Абетка харчування» — частина глобальної соціальної ініціативи «Нестле Здорові діти», яка сприяє покращенню здоров'я дітей і діє у 84 країнах світу. Програма включає інтерактивний навчальний курс з використанням інноваційних гейміфікованих підходів для учнів 1-4 класів, корисні матеріали для батьків і вчителів. За 15 років проєкту понад 2,2 мільйона школярів взяли участь у програмі.

    Голосування завершено

  • Нова пошта: Школа бізнесу Нова пошта

    З 2016 року Школа бізнесу Нова пошта допомагає молодим підприємцям у веденні бізнесу та масштабуванні. Після повномасштабного вторгнення проєкт додатково запустив навчання для підприємців-експортерів, курс про сервіс, а також курс для волонтерів, благодійних ініціатив та власників бізнесів. За рік успішно пройшли навчання 1450 студентів з 10 міст України.

    Голосування завершено

  • Фундація Кредо: Сміливість бути

    Сміливість бути — освітній проєкт для учнів шкіл України, що поєднує бізнес, освіту та благодійність в цілях розвитку підприємливості та лідерства. Пілот стартував зі Львова, реалізований за участю 26 шкіл в рамках предмету Фінансової грамотності: понад 1000 осіб, 25 зустрічей з підприємцями, 11 Авторських лекцій, 8 онлайн-лекцій, конкурс бізнес-ідей (48 команд).

    Голосування завершено

  • Sense Bank: Марафон фінансової грамотності

    У 2023 одним із пріоритетних напрямків КСВ для Sense Bank стала освіта. Так виникла ідея Марафону фінансової грамотності. Це 10 міст України, 35 заходів та понад 1500 учасників. У партнерстві з БФ «Благомай» та за ініціативою НБУ в межах Global Money Week провели лекції для вихованців дитячих будинків та учасниць проєкту «Girl Power Ukraine».

    Голосування завершено

  • WhiteBIT: Примарна поезія

    Три київських пам’ятники стали місцем для мистецького перформансу «Примарна поезія» від іспанського художника Пабло Вальбуени. Володимир Великий, Григорій Сковорода та Богдан Хмельницький стали «полотном» для світлового шоу та віршів українських поетів. Цей проєкт — наступний етап виставки, що працювала у просторі «Модуль тимчасовості», створеному don’t Take Fake та WhiteBIT.

    Голосування завершено

Всього, хто проголосував: 19 804

Loading ... Loading ...

Результат голосування: Корпоративний благодійний фонд

  • Фармак: Благодійний фонд Родини Жебрівських

    Благодійний фонд Родини Жебрівських заснований головою Наглядової Ради «Фармак» — Філею Жебровською. Основні напрями фонду: підтримка Армії, системи охорони здоров’я, освіти та культурної спадщини України. Фонд передає на фронт БПЛА, автівки, ліки, бронежилети, фінансує реабілітацію важкопоранених військових тощо. З початку повномасштабного вторгнення сума благодійної допомоги склала 201 млн грн.

    Голосування завершено

  • Агропросперіс: БФ «Агропросперіс»

    25.02.2022 р. прийнято рішення про створення Благодійного фонду «Агропросперіс» для надання прямої гуманітарної допомоги постраждалим від війни серед понад 130 тис. орендодавців та 3 тис. працівників в 13 областях України, де живуть наші колеги та працюють компанії Групи. Перші заявки опрацьовано 28.02.2022.

    Голосування завершено

  • TERWIN: БФ Руслана Шостака

    БФ «Руслана Шостака» врятував від жахів війни та надав безпечний прихисток у Туреччині 3500 дітям-сиротам, їх опікунам і вихователям. На початку війни Фонд перевіз до Туреччини близько 2700 дітей-сиріт та осіб, які їх супроводжують. Це стало найбільшою евакуацією дітей-сиріт з часів Другої світової війни.

    Голосування завершено

  • БАНК КРЕДИТ ДНІПРО: Благодійна підтримка медичних закладів

    Банк Кредит Дніпро разом з БФ «Здорове майбутнє» системно підтримують Балаклійську багатопрофільну лікарню інтенсивного лікування, яку пошкодили та розграбували під час окупації. Також Банк у співпраці з Фондом надає постійну допомогу лікарням Нікополя. Наші лікарі досвідчені та всесильні, проте з медичним обладнанням вони можуть набагато більше.

    Голосування завершено

  • ПриватБанк: Допомагати просто!

    Фонд «Допомагати просто!» — один із найпотужніших благодійних фондів України. Його засновник — ПриватБанк, а меценати — понад 5 млн клієнтів банку та користувачів його сервісів. Місія — розвиток українського суспільства через залучення людей і бізнесу до благодійної діяльності. ПриватБанк докладає зусиль, щоб зробити світ кращим для всіх.

    Голосування завершено

Всього, хто проголосував: 1 064

Loading ... Loading ...

Результат голосування: Співпраця бізнесу та благодійного фонду

  • AB InBev Efes Україна: Вода для життя

    AB InBev Efes Україна передала 5 млн банок чистої питної води задля забезпечення українців на деокупованих територіях Київщини, Чернігівщини, Харківщини та Херсонщини. Додатково в рамках проєкту «Вода для життя» були підтримані Донеччина, Луганщина та Миколаївщина, що знаходяться під постійною загрозою. Партнери проєкту: Український продовольчий фонд «Food Foundation UA» та БФ «Карітас України».

    Голосування завершено

  • SOCAR: Діти Героїв

    Спільний новорічний проєкт SOCAR, благодійної платформи dobro.ua та фонду «Діти Героїв». У рамках ініціативи було зібрано кошти на подарунки дітям, які втратили своїх батьків. Кошти збиралися з продажу листівок із дитячими малюнками, особливих горняток з напоями та внесків у додатку SOCAR та на платформі dobro.ua. Загалом було зібрано 850 тис грн.

    Голосування завершено

  • Vodafone Україна: Ліга тепла

    Vodafone Україна в партнерстві з БФ «Твоя Опора» започаткував «Лігу Тепла» у 2022р., щоб допомогти пологовим будинкам пережити складні зими. Сьогодні, завдяки внескам небайдужих компаній Watsons, ПриватБанк, Huawei та Vodafone Україна, екологічні теплові помпи вже обігрівають пологові відділення м. Охтирка (Сумська обл.) та м. Боярка (Київська обл.). Триває отеплення пологового відділення у м. Дніпро.

    Голосування завершено

  • AMIC ENERGY: MAVIC від AMIC

    «MAVIC від AMIC» — спільна благодійна ініціатива AMIC ENERGY та фонду Dignitas, де 5 грн з кожного клієнта мережа АЗС перераховує на закупівлю сотні дронів DJI MAVIC 3 (різних варіацій) для ЗСУ. Станом на 14 березня завдяки надзвичайній підтримці клієнтів мережі AMIC ENERGY профінансувала 12,6 млн грн та успішно передала 125 мавіків на передову.

    Голосування завершено

  • VARUS: Мурал для вшанування пам’яті Захисників та Захисниць

    Спільний проєкт VARUS та фонду TAPS-Ukraine — стінопис «Повернення сокола» у місті Дніпро. Мурал покликаний нагадувати про подвиг тих, хто віддав своє життя за Україну та наше світле майбутнє. Мережа VARUS надала під малюнок свій фасад та покрила половину вартості його створення.

    Голосування завершено

  • Райффайзен Банк Україна: ЗАХИСТОК: Безпечна освіта

    Райффайзен Банк та KSE Foundation облаштували понад 70 укриттів у школах України та повернули 25 000 дітей до очного навчання. У планах забезпечити 300 українських шкіл укриттями для дітей. Райф виділив 40 000 000 грн та долучився до проєкту, адже забезпечення шкіл сховищами — питання номер один для освітнього процесу зараз. Проєкт реалізується за сприяння та підтримки Міністерства освіти та науки України.

    Голосування завершено

  • Креді Агріколь Банк: We Care!

    Уже 7 років Креді Агріколь реалізовує благодійні проєкти в Україні в рамках програми КСВ "We Care!". 124 млн грн на благодійність банк спрямував під час війни. У фокусі — підтримка лікарень та постраждалих. Банк у партнерстві з благодійним фондом «Твоя Опора» придбав 70 одиниць медичного обладнання для 21 лікарні по всій Україні та 2 реанімобілі у прифронтові Дніпро і Харків.

    Голосування завершено

  • SOVA: ЦЕ ГРУДИ!

    Ювелірний дім SOVA став партнером БФ «Квітна» та створив лімітований рожевий браслет. Усі кошти з його продажу були спрямовані на підтримку роботи Пересувної медичної платформи. Загалом вдалося зібрати 300 тис. грн за 1 місяць. Ініціатива привернула увагу більш ніж 5 мільйонів жінок до Всесвітнього місяця боротьби проти раку грудей, який називають «рожевим» жовтнем.

    Голосування завершено

  • PIN-UP Ukraine: Більше, ніж гральний бізнес!

    PIN-UP Ukraine — соціально-відповідальний партнер. Спільно з PIN-UP Foundation реалізували 20 проєктів — евакуювали 150 українців, встановили вуличні укриття, облаштували пункти обігріву, ремонтуємо дитячі центри, допомагаємо лікарням. Понад 160 млн грн спрямовано на благодійність.

    Голосування завершено

  • Датагруп, Volia: Наші діти

    Проєкт «Наші діти» створений за ініціативи компаній Датагруп і Volia та БФ «Я Майбутнє України». Його мета — допомога дітям-сиротам війни. За 18 місяців залучено понад 18,5 млн грн для 112 дітей. Дітям надається фінансова, соціальна, гуманітарна, освітня, психологічна та інша підтримка. Безпосередньо під опікою Датагруп і Volia зараз 68 дітей.

    Голосування завершено

  • Аптека Доброго Дня: Сильні серця

    Благодійна акція «Сильні серця» — проєкт мережі «Аптека Доброго Дня», благодійного фонду «Дитяче серце» та Центру дитячої кардіології та кардіохірургії. Мета — зібрати кошти на імплантації оклюдерів для дітей з хворобою серця, щоб подарувати їм здорове життя. Аптека перераховує на допомогу 2 грн з кожної проданої одиниці косметики частини брендів.

    Голосування завершено

  • ОККО та Fishka: 30 млн грн на протезування незламних

    Інтерактивний благодійний проєкт «ФІШКОГРАЙ» програми лояльності Fishka, яка об’єднує близько 9 млн користувачів, був реалізований у жовтні 2023-січні 2024 року. Зібрано 30 млн грн для реабілітаційного центру «НЕЗЛАМНІ», що займається протезуванням і реабілітацією захисників України, а також цивільних осіб, котрі втратили кінцівки через війну.

    Голосування завершено

  • Райффайзен Банк Україна, Астарта: Сміливі

    Райффайзен Банк та Астарта підтримали 70 малих та середніх бізнесів. Усього виділено 15 млн гривень від банку на підтримку бізнесів. Місія проєкту — сприяти розвитку малого бізнесу в Україні та залучати до підприємництва ВПО, ветеранів, членів сімей військовослужбовців і представників соціально незахищених верств населення.

    Голосування завершено

  • RETN: Наші діти

    Український офіс міжнародної телеком-компанії RETN спрямував понад 6 млн гривень на підтримку дітей, що втратили батьків через російську війну. Уже майже 2 роки компанія постійно підтримує 35 дітей-сиріт у рамках проєкту «Наші діти», щомісяця надаючи пряму фінансову допомогу.

    Голосування завершено

  • Coca-Cola Україна: Мільйон особливих пляшок Coca-Cola

    «Кока-Кола Беверіджиз Україна» виготовила мільйон благодійних пляшок Coca-Cola з унікальною етикеткою «Для тебе». Спільно з Українським Червоним Хрестом, Карітас Україна, БФ «МРІЯ» та волонтерами компанії ці пляшки подарували українцям, які живуть у дуже непростих обставинах по всій Україні, щоб дати їм змогу відчути приємні миттєвості в період зимових свят.

    Голосування завершено

  • Carlsberg Ukraine: Незламна співпраця для кращого сьогодні та завтра

    PJSC Carlsberg Ukraine за підтримки Carlsberg Group продовжує займатися допомогою українцям з акцентом на забезпечення водою та підтримкою благодійних фондів для організації реабілітації та відбудови. PJSC Carlsberg Ukraine & UNBROKEN — це незламне партнерство, побудоване на довірі, відповідальності та спільних цілях допомагати для кращого сьогодні та завтра.

    Голосування завершено

  • ПриватБанк: Беремо і повертаємо!

    Спільний партнерський проект ПриватБанку і Superhumans «Беремо і повертаємо!» зібрав 50 млн гривень для протезування і реабілітації цивільних і військових, які постраждали внаслідок воєнних дій. Спільна ініціатива повертає якість життя і можливості для заняття улюбленими справами пацієнтам центру Superhumans.

    Голосування завершено

  • Концерн Хлібпром: НЕЗЛАМНІ ЯК ТИ

    Проєкт «НЕЗЛАМНІ ЯК ТИ» від бренду AGROLA Концерну Хлібпром спрямований на підтримку Національного реабілітаційного Центру UNBROKEN та виховання ветераноцентричного суспільства. Проєкт залучає до підтримки UNBROKEN клієнтів — через перерахунок донату з кожного виробу з маркуванням «НЕЗЛАМНІ ЯК ТИ» та власну команду через корпоративне волонтерство.

    Голосування завершено

  • PepsiCo: Тепло для немовлят

    PepsiCo в Україні у співпраці з БФ «Благомай» у 2023 році забезпечила критичним медичним обладнанням понад 10 лікарень та пологових будинків у Київській, Миколаївській, Запорізькій та Дніпропетровській областях. Було передано неонатальні реанімобілі та інкубатори для передчасно народжених дітей, а також реанімаційне, хірургічне та ЛОР обладнання.

    Голосування завершено

  • EPAM Україна: Загартована сотня

    Чим ближче до лінії зіткнення, тим більший масштаб гуманітарної катастрофи. Зростає потреба у швидкому виїзді поранених, підвезенні ліків та продуктів. ІТ-компанія EPAM Україна разом з ГО «Загартовані серця» передали 100 автівок для наших захисників. Пікапи доставили у більш ніж 60 підрозділів на всіх напрямках — від Херсону до Харкова. Завдяки цим авто допомогу отримали тисячі людей, збережено сотні життів.

    Голосування завершено

  • Астарта-Київ: Курс на Незалежність

    Курс на Незалежність — благодійний проєкт для українців, які мають власну справу, але потребують коштів на обладнання для її розвитку. За підтримки Астарти спільно з Урядом Німеччини — Федеральним Міністерством економічної співпраці та розвитку (BMZ), німецьким банком розвитку DEG та Благодійним фондом «Повір у себе», проєкт уже підтримав та профінансував придбанння обладнання для 160 підриємців.

    Голосування завершено

  • Meest China: Даруємо радість

    Четвертий рік поспіль Meest China фінансово допомагає БФ «Даруємо радість», який підтримує багатодітні родини та дітей, які опинились в скруті. За минулий рік фонд допоміг майже 6 000 дітей та дорослих, які отримали продукти, засоби гігієни, товари для дітей та для облаштування місць проживання. Також було проведено 600+ навчальних заходів для них.

    Голосування завершено

  • МХП: Роби своє з Kurator

    Конкурс бізнес-ідей «Роби своє з Kurator» для HoReCa спрямований на підтримку бізнесів у галузі громадського харчування. Це фінансування проєктів підприємців-ветеранів, внутрішньо переміщених осіб і бізнесів, які постраждали від російської агресії. Загальний бюджет конкурсу — 1 млн грн. Організатори — бренд Kurator та фонд «МХП – Громаді».

    Голосування завершено

  • EVA: Ми поруч

    Клієнти EVA переказали 2 354 700 грн для допомоги постраждалим від підриву Каховської ГЕС. БФ «Восток SOS» на ці гроші сформував 2 454 гігієнічні набори для евакуйованих жителів підтоплених районів. Гуманітарну допомогу отримали жителі м. Херсона та Херсонської області, зокрема сіл Білозірка, Комишани, Садове, Козацьке, а також населених пунктів, що розташовані вздовж ріки Інгулець.

    Голосування завершено

Всього, хто проголосував: 11 270

Loading ... Loading ...

Результат голосування: Підтримання ветеранів

  • AB InBev Efes Україна: Підтримка реадаптації ветеранів

    AB InBev Efes Україна підтримує мобілізованих співробітників, надаючи медичне страхування та щомісячну допомогу в розмірі середнього заробітку. Компанія запустила програму реінтеграції ветеранів у робоче середовище. У співпраці з Агенцією регіонального розвитку реалізує 2 навчальні програми для започаткування та розвитку ветеранського бізнесу.

    Голосування завершено

  • Фармак: Ветеранська програма

    Фармацевтична компанія «Фармак» запустила програму реінтеграції для співробітників-ветеранів. Захисники, що повернулися, отримують юридичну допомогу, психологічне та фізичне відновлення, допомогу в реабілітації та гнучкі умови роботи. «Фармак» також допомагає іншим співробітникам підготуватися до зустрічі колеги-ветерана та надає необхідну інформаційну підтримку.

    Голосування завершено

  • SHERIFF: Ветеранський бізнес

    Програма «Ветеранський бізнес від SHERIFF» дозволить за рахунок кооперації держави (грантів) та компанії SHERIFF створити програму для працевлаштування ветеранів у рамках спільної ветеранської політики України. SHERIFF підготує модель і навчить людей, а держава дасть грант. Як наслідок — нові робочі місця, нові податки, турбота про ветеранів.

    Голосування завершено

  • Артеріум: З турботою про вас

    Підтримувати та допомагати. Для мобілізованих працівників корпорації «Артеріум» та їхніх родин таку місію виконує компанія. Корпорація закриває сотні актуальних потреб та зборів, забезпечує психологічну та юридичну підтримку, надає гранти на здобуття вищої освіти дітям ветеранів. Військові дбають про нас, а «Артеріум» дбає про них та їхню сім’ю.

    Голосування завершено

  • Київстар: 4.5.0. Нарешті вдома

    «4.5.0. Нарешті вдома» — програма реінтеграції ветеранів. Київстар прагне, щоб колишнім воїнам було комфортно повертатись до цивільного життя та роботи, щоб вони відчували підтримку та вдячність за внесок у Перемогу України. Напрямки програми: адаптація ветерана, підтримка рідних, підготовка HR, лідерів команд та колективу, підтримка людей з інвалідністю.

    Голосування завершено

  • EPAM: Зустрічаємо героїв

    Ініціатива охоплює внутрішній проєкт «Шлях ветерана», а також зовнішню освітню програму «ІТ для ветеранів та їх рідних», яка має на меті допомогти опанувати одну із ІТ-спеціальностей. Ми не підлаштовуємо наших героїв до звичної роботи, ми налаштовуємо свою роботу таким чином, аби вона відповідала їхнім унікальним потребам, здібностям та досвіду.

    Голосування завершено

  • RAZOM GROUP: Медійне партнерство: RAZOM GROUP та Veteran HUB

    RAZOM GROUP стала комунікаційним партнером VETERAN HUB. Компания безкоштовно розміщує інформацію VETERAN HUB на зовнішній рекламі та радіо, а також спонсорує створення радіороликів та друк матеріалів. При виборі соціального проєкту RAZOM GROUP було важливо допомагати тим людям, яким ми завдячуємо можливістю жити та працювати в Україні.

    Голосування завершено

  • Kernel: Боксерський клуб Pototskyi Fight Club

    Kernel допомагає розвивати бійцівський клуб для ветеранів та військових на ротації. Агрокомпанія долучається до реінтеграції ветеранів у цивільне життя. Виробник та експортер став стратегічним партнером Pototskyi Fight Club (PFC) — боксерського клубу, заснованого, щоб допомогти колишнім військовим та військовим на ротації повертатися у звичайне життя через спорт.

    Голосування завершено

  • МХП: МХП ПОРУЧ із захисниками та родинами

    «МХП Поруч» — індивідуальний супровід та комплексна підтримка військових, ветеранів, їхніх родин та тих, хто чекає близьких з війни. Для них компанія надає юридичну та психологічну допомогу, медичне лікування та реабілітацію, соціальну адаптацію, професійну перепідготовку та підтримку у створенні власного бізнесу.

    Голосування завершено

  • Райффайзен Банк: Захисники та захисниці України мають значення

    197 працівників Райфу служать у ЗСУ. 22 ветеранів на даний час працюють у банку. Райф з 2023 року реалізує комплексну програму підтримки ветеранів та ветеранок для їх реінтеграції, що має освітні, медичні та психологічні компоненти, допомагає розвивати ветеранську спільноту, а також сприяє розвитку ветеранського бізнесу.

    Голосування завершено

  • Концерн Хлібпром: ВЖЕ ВДОМА

    Проєкт з розбудови ветераноцентричності суспільства «ВЖЕ ВДОМА» Концерну Хлібпром — це масштабна корпоративна ініціатива, яка містить програму підтримки ветеранів та їхніх близьких в усіх сферах життя, співпрацю з органами влади та військового управління у сфері працевлаштування та розробку окремої освітньої програми для дітей та молоді.

    Голосування завершено

  • ДТЕК: Програма підтримки ветеранів

    ДТЕК вдячий усім, хто вдягнув однострій та встав на захист країни. Зокрема це понад 5 000 співробітників ДТЕК. З 2014 року у ДТЕК почали розробляти адаптаційні заходи для ветеранів. Компанія робить усе можливе, щоб наші захисники мали змогу повернутися якомога швидше до цивільного життя. Це частина нашого соціального мандату як нації перед ветеранами.

    Голосування завершено

  • АЛЛО: Маленькі кроки до великого руху

    Через війну безліч українців отримали травми кінцівок. У 2023 році маркетплейс АЛЛО спрямовував із кожного проданого смартфона 100 грн на інноваційне протезування у медцентрі Superhumans. Кожен маленький крок наближав підопічних військових до повернення до повноцінного руху й мобільності. Результат — 9 героїв отримали технологічні протези на 15 млн грн.

    Голосування завершено

Всього, хто проголосував: 6 010

Loading ... Loading ...

Результат голосування: Підтримання постраждалих від війни

  • SOCAR: Superhumans

    Superhumans — спільний проєкт SOCAR та Superhumans Center. Метою ініціативи є збір коштів на високофункціональні протези для людей, які отримали травми під час війни. Кошти, отримані з продажу благодійних горняток «Мати змогу тримати цю каву» та шнурівок для взуття, передані до Superhumans Center. У рамках благодійної акції зібрано 1,5 млн грн.

    Голосування завершено

  • Suziria Group: Tails Changes

    Компанія проінвестувала 2 млн грн на часткове відновлення притулку «Бест Френдз», що постраждав від російських обстрілів, та побудувала веткомплекс. Окрім збільшення місць для розміщення тварин, комплекс тепер оснащений кабінетом лікаря, операційною, інфекційним, терапевтичним та реабілітаційним відділеннями. Комунікаційна підтримка — UAnimals.

    Голосування завершено

  • METRO Україна: Люди з можливостями

    «Люди з можливостями» — інформаційна кампанія від METRO Україна, що привертає увагу до проблеми нерівного ставлення до людей з інвалідністю. METRO Україна вже передали партнерам Superhumans Center 12,5 млн грн на протезування українців, які втратили кінцівки внаслідок війни, і ще 12,5 млн перерахують протягом 2024 року.

    Голосування завершено

  • EVA: Свята з хвостиком

    Лінія магазинів EVA разом з БФ Happy Paw успішно гейміфікували допомогу тваринкам в проєкті «Свята з хвостиком», де можна було створити власний віртуальний варіант теплої собачо-котячої домівки та водночас зігріти реальних тварин у притулках. Проєкт зібрав 2 365 470 грн та допоміг 74 притулкам (22 365 котиків і песиків).

    Голосування завершено

  • Райффайзен Банк Україна: #разом_з_Україною

    Райффайзен Банк — найбільший благодійний донор серед банків України. 1,3 млрд гривень склала гуманітарна допомога від Райфу з початку повномасштабної війни. Разом з UNITED24 допомагали евакуйовувати жителів Херсонщини після підриву Каховської ГЕС. Разом з Оберіг, АТБ, Superhumans та Добробут лікує та протезує поранених від війни. І це лише мала частина ініціатив банку.

    Голосування завершено

  • Нова пошта: Доставка казки до вашого міста

    Щоб підтримати ментальне здоров’я дітей під час війни, зокрема тих, які стали вимушеними переселенцями, Нова пошта створила проєкт, який хоча б на мить повернув би їм вкрадене дитинство й позитивні емоції. Казкові машини зі святковою виставою всередині вирушили в тур маленькими містами України та доставили дітям справжню казку та подарунки безплатно.

    Голосування завершено

  • PIN-UP Foundation: LINE-UP

    Проєкт LINE-UP від PIN-UP Foundation — оперативна гуманітарна допомога українцям, які проживають на прифронтових та деокупованих територіях. Команда волонтерів закуповує і розвозить людям продукти, медикаменти, гігієнічні та дитячі товари. Допомогу вже отримали 32 тис. людей у 100 населених пунктах. Ми підтримуємо тих, хто найбільше цього потребує!

    Голосування завершено

  • Nestlé: Purina. Поруч, щоб допомагати!

    Соціальні проєкти, спрямовані на допомогу домашнім тваринам, — абсолютно не нова історія для Purina®. Уже 8 років команда співпрацює з БФ «Щаслива лапа» у напрямку допомоги безпритульним тваринам, у тому числі допомагає в реалізації проєкту «Ситий Старт», який популяризує влаштування тварин із притулків. Так за 2022-2023 р. компанія допомогла знайти новий дім для більше, ніж 3 000 тварин.

    Голосування завершено

  • Coca-Cola Україна: Тепло для понад 50 тисяч українців

    Компанія Coca-Cola Україна реалізувала проєкт по встановленню 45 мобільних котелень у громадах, які найбільше потребували допомоги перед початком опалювального сезону. Котельні обігріли лікарні, школи та житлові будинки по всій Україні, зігрівши понад 50 тисяч українців. Компанія інвестувала $3,5 млн у проєкт, який реалізував Український Червоний Хрест.

    Голосування завершено

  • AMIC ENERGY: НЕЗЛАМНА КАВА

    Мережа АЗС AMIC ENERGY спрямує 2 грн з кожного проданого горнятка гарячих напоїв на відновлення Херсонської, Запорізької, Луганської та Донецької областей. Мета — скерувати зібрані кошти на відбудову шкіл, лікарень та інших соціально значущих об'єктів, пошкоджених під час війни. Станом на 15 березня вже акумульовано понад 10,2 млн грн.

    Голосування завершено

  • EPAM Ukraine: EPAM Response

    EPAM Response — гуманітарне реагування на наслідки руйнування Каховської ГЕС. Проєкт створено, щоб підтримати українців у складних життєвих обставинах, а також допомогти постраждалим громадам відновити доступ до чистої води та відбудувати логістичне сполучення між населеними пунктами. Проєкт об’єднав зусилля бізнесу, громадських організацій та представників влади на місцях.

    Голосування завершено

  • VARUS: Дитинство без війни для українських дітей

    «Дитинство без війни» — благодійний проєкт, який від початку повномасштабного вторгнення займається евакуацією українських дітей, позбавлених батьківського піклування, до Туреччини. Мережа VARUS провела низку благодійних ініціатив на підтримку проєкту та разом зі своїми покупцями допомогла евакуювати у безпеку понад 2000 тисячі маленьких українців.

    Голосування завершено

  • ЕКО МАРКЕТ: Чиста вода для лікарні в Херсоні

    «Чиста вода для лікарні в Херсоні» — спільна ініціатива мережі магазинів ЕКО МАРКЕТ, гурту Kalush Orchestra та БФ «Твоя опора». Спільними зусиллями було зібрано 1,8 млн грн для херсонської лікарні, яка внаслідок теракту на Каховській ГЕС критично потребує доступу до чистої питної води. Усі зібрані кошти підуть на закупівлю та встановлення водоочисних споруд у медичному закладі.

    Голосування завершено

Всього, хто проголосував: 3 491

Loading ... Loading ...

Результат голосування: Впровадження інклюзивних рішень

  • Ощадбанк: Моя безбар'єрність

    Моя країна не повинна мати бар'єрів. Ощадбанк продовжує розбудовувати інклюзивне обслуговування в Україні з програмою «Моя безбар'єрність». Робимо банківські послуги доступними для кожної людини та доводимо, що безбар’єрність — це нова суспільна норма.

    Голосування завершено

  • Uklon: Клас авто «Інклюзивний»

    Uklon запустив клас авто «Інклюзивний» для пасажирів, які користуються колісним кріслом. Усі поїздки виконують професійні драйвери, які пройшли тренінг зі спілкування та взаємодії з людьми з порушеннями опорно-рухового апарату. Наразі сервіс доступний у Києві та Львові. Проект запущено разом з партнерами Mastercard, MacPaw у Києві та OKKO у Львові.

    Голосування завершено

  • Благодійний фонд «МХП-Громаді»: Скарбничка здоров'я

    БФ «МХП-Громаді» організовує й забезпечує виїзди зі своїм обладнанням понад 20 фахових лікарів «Охматдиту» у віддалені й прифронтові регіони. За час дії проєкту лікарі оглянули вимушено переміщених діток з інвалідністю, які втратили медичні картки й історії хвороби; діток з деокупованих територій; діток, які втратили батьків під час великої війни.

    Голосування завершено

  • Фокстрот: Безбар'єрний Фокстрот

    Два мільйони українців мають порушення слуху різного ступеню, щодня стикаючись з комунікаційними і психологічними барʼєрами. Фокстрот першим серед ритейлерів показав на практиці, що ми всі — рівні: у 2023 році команда мережі інтегрувала рішення для безбар’єрного обслуговування людей, які спілкуються жестовою мовою — у магазинах і на Foxtrot.ua.

    Голосування завершено

  • WhiteBIT: інклюзивна ініціатива для нечуючих українців у Європі

    Нечуючі українці мають можливість отримати безоплатні консультації жестовою мовою в більш ніж 50 консульствах та посольствах України у країнах Європи. У режимі реального часу українці можуть розв’язати нагальні питання завдяки спеціальному програмному забезпеченню Connect PRO, яке надає доступ до перекладача жестової мови онлайн.

    Голосування завершено

Всього, хто проголосував: 1 976

Loading ... Loading ...

Результат голосування: Охорона довкілля

  • Аптека Доброго Дня, Фармак: Ліки утилізуй — планету рятуй

    Аптечку треба перевіряти щопівроку, а якщо викинути ліки на смітник, то шкідливі речовини потраплять до ґрунту. ГК «Аптека Доброго Дня» і АТ «Фармак» реалізують проєкт «Ліки утилізуй — планету рятуй», щоб створити систему зі збору протермінованих ліків від населення та забезпечити їх безпечну утилізацію. Дбаємо про здоров’я разом!

    Голосування завершено

  • Kormotech: На жодне свято Тварина — не подарунок

    Понад 600 млн котів та собак у всьому світі безпритульні. Не кожен, хто отримує улюбленця у подарунок, готовий до відповідальності, а це збільшує ймовірність того, що тварини опиняються на вулиці чи у притулку. Club 4 Paws від Kormotech заохочує відмовитись від дарування тварини без попереднього обдумування та просить зважувати всі за і проти.

    Голосування завершено

Всього, хто проголосував: 864

Loading ... Loading ...

Кейси відповідальних ініціатив

Журі конкурсу

Олена Дерев’янко

co-founder і партнер Агентства PR-Service, віце-президент Української PR-Ліги, д-р наук, проф.

Сергій Костя

директор з маркетингу компанії Bolt у країнах Східної Європи

Олена Осипчук

PR-директорка Socar

Борис Цомая

маркетинг-директор Meest Пошта

Катерина Співакова

директор з комунікацій та GR Kernel

Анна Захараш

експерт з антикризових комунікацій та репутаційного менеджменту

Роман Гурбанов

співзасновник креативного агентства Taktika

Олена Зубарєва

директор зі стратегічних комунікацій корпорації Terwin, експерт у сфері комунікацій та сталого розвитку

Юрій Гладкий

засновник і СЕО бренд-маркетингової агенції Grape